Copila Taciturnă

1.

Era amurg la Casa de Tăciuni

Cu spectre coliere şi urşi bruni

Crucificatul a servit un griş

Iar noi am mai cerut un bis

2.

De aripă l-am tras pe Fiul Apucat

Pe cotoronţul flagelat

Vânăt şi împăiat

Ne-a tot mustrat, Orologiul Mecanic.

3.

I-am pus coroană stup de albine

Tâlhar i-a fost un urs mai brun

Drept crucifix un şarpe furios sub epiderme

Iar pielea (înveşmântă giulgiu stigmatele Fecioarei de Fier) am întins-o cu magiun…

4.

De ieri a apărut o servantă din vecini

Ce nu ne mai serveşte defel griş

Au alungat-o cu o lopată

Doarme afară

Sub prundiş

Nume de fată

Pe mormânt

E Rigor Mortis. Berenice

5.

Târâş

Grăpiş

M-am strecurat furiş

La fata îngropată sub prundiş

Ce nu ne mai serveşte niciodată griş;

Archebuze reci

Vinete moarte

Globuri mărgele

Braţele albe

Încredinţate morţii într-un beci

Hidre spumate

Şi viperine regi

Te vor valsa de vie nopţi întregi

Pişcându-te cu ciudă

Mascara Mea.

6.

Groparii m-au înapoiat sever acasă

Şi-atunci am început să plâng

Văd peruzeaua din prundiş şi deochioasă,

Scrâşnind – râsul în vânt al paznicilor cerberi
Crunt

7.

Şi m-au întors în Sanatoriul de Tăciuni…

Purtam un rochiu-giulgiu ponosit

Landă grădină ceremonie şoptită

Un pandantiv magie neagră:

Se caţără pe umeri lighioane

Flori mici

Grele şi parfumate

Pe trupul biciuit

Jerbe hecate

Linţoliu mirt

8.

Sucubi felinele

Sodoma şi Gomora

Mi-au tăbărât viclene-n poale

Încolăcindu-şi lenevite în genunchi fructele moale

Şi-au reflectat îngemănate

Pe ochiul meu cuminte

Insule Lesbos globuri vrăjite

Blănuri păroase aţipite

Torsul oglinzilor carnavale

9.

Lapte de dinte

Licoare vrăjită

Ochi oseminte

Fata îngropată sub prundiş

Suplicii să  întindă

Amante de sertar vrăjite

Sucubi feline dezvelite

Mosc şi otrăvuri felurite

Din inimi viermuite

10.

Doar urşii din saloane au orlat de trei ori citind din Maupassant

Odată cu A Doua Venire

Nu am venit să fiu crucificată!

Sunt Fiica Apucată

Vlăstara Stigmată. Copilul Fecioarei de Fier.

11.

În Casa de Tăciuni

Spintecătorii şi-au primit pedeapsă

Peruzeaua moartei din prundiş

Stup de miere

Ochi gheare mieroase măruntaie

Zvâcneşte sânge cald

Din corpuri plastiline.

12.

Cristul care şerpuieşte în mine este o fiară împăiată

Cusut cu aţă albă de păpuşile mele pereche

Sodoma
Gomora

Camera se învârte în jurul meu ca un păianjen cu cruce în spate

Sunt locatarul himenic

Ultimul vlăstar al Casei de Tăciuni

La Bouche d’Enfer

Copacul Vieţii

Copila Taciturnă!

Anticristul!

5 thoughts on “Copila Taciturnă

  1. acum inteleg exact momentul cand ai schimbat interfata la blog de pe alb pe negru 🙂

    sau inteleg de ce, nu stiu exact…

    seara buna !

Leave a Reply

