Poopeye: S.(O).Soup

Deşeurile sunt singurul lucru care atestă că avem un interior. Deşeurile vin probabil din interior, dar caracteristica omului- şi în această privinţă el se deosebeşte total de celelalte animale – este că nu ştie ce să facă cu deşeurile sale…De ce aceste lucruri sunt atât de stânjenitoare pentru el, când în natură ele sunt atât de discrete? Este adevărat că în fiecare zi dăm peste rahat de pisică, dar pisica e socotită un animal domestic. Dar, dacă ne gândim la elefanţi, este surprinzător ce puţin loc ocupă deşeurile lor, deşi dacă ne gândim doar, ar putea fi enorme. Discreţia elefantului este un lucru curios. Civilizaţia este deşeul, cloaca maximă.

Credem că gândim cu creierul, în ce mă priveşte, eu gândesc cu picioarele. Doar la nivelul lor întâlnesc ceva tare. Mi se întâmplă să gândesc cu muşchii de sub pielea frunţii, atunci când mă izbesc de ceva tare. Am văzut destule electroencefalograme în viaţa mea ca să ştiu că nu există nici cea mai mică umbră de gândire.

Posted in Uncategorized

8 thoughts on “Poopeye: S.(O).Soup

Leave a Reply

