Când te gândeşti că totul a plecat de la o rinită non-alergică

Când te gândeşti că totul a plecat de la o rinită non-alergică, acum 2 ani, când n-am mai ieşit din casă,

0, 64 miligrame Rhinocort, Spiritul Aerului, îngerul animalelor pe uscat, comprimat, filmat Aerius, Ariel.

L-am chemat pe Abdalah, porumbelul să mă asculte în câteva clipe, când i-am grăit ca Zarathustra:

“Afară, o noapte de Nil, Copilul din Lună de Nil

Te-am îngropat de viu c-un crocodil,

Toţi dinţii te plângeau cu tril, în Noaptea de Sânge şi Mâl de Nil”

Ce nu rezolvă Visul, rezolvă Timpul, ridul şi boala, Moartea

şi degradarea corporală, Intelectul, şi cel mai nemilos duşman, Afectul.

Când te gândeşti că totul a plecat de la o rinită non-alergică , acum 2 ani, când n-am mai ieşit din casă.

Abdalah! Abdalah!

Ceasul Biologic nu răzbate… Coridoarele Timpului…

Leave a Reply

