Locuinţa mea de toamnă e la vară. Pe lună. Şi acolo aş vrea să roam [rohm]. (RohmErTà copiilor. Sosiilor saşiilor)

I got a freeway in mind, let go of my head
Walk down my line better be sure you’ll be dead
You get up on top, these days you gotta a be a low-life drifter so
Slither up just like a snake upon a spiral staircase

Get your damn hands off of my land,
Why don’t you sock me and get off of my street
Cus I scared you out of your own shoes
Now I’m gonna tie’em together and hang’em on a wire
Til its junkies for hire
And I got a hunchback

5 thoughts on “Locuinţa mea de toamnă e la vară. Pe lună. Şi acolo aş vrea să roam [rohm]. (RohmErTà copiilor. Sosiilor saşiilor)

  1. When did you get to talk to him? Speaking of which, am vazut aici (la Strasbourg) o expozitie geniala: L’Europe des esprits ou la fascination de l’occulte, 1750-1950. Mi-a placut la nebunie, cred ca si tie (ti-ar fi).

    • Auzisem de un artist ceh sau polonez care expusese la un moment dat ceva în legătură cu reprezentările imaginare ale ţărilor europene, foarte amuzant se pare, şi ştiu că iscase anumite reacţii mai mult sau mai puţin indignate (şi mai mult sau mai puţin amuzante – ştiu că România nici nu figura parcă, Bulgaria era un WC turcesc, Franţa o bucată de brânză mai mult sau mai puţin mirositoare – depinde de perspectivă :), dar cam atât. Dar nu cred să ştiu expoziţia. (Cum se vede de la Strasbourg? Crezi că o să mai existe Uniunea Europeană la anul?).

    • ‘When did you get to talk to him? Speaking of which, am vazut aici (la Strasbourg) o expozitie geniala: L’Europe …’

      Iertare pentru răspunsul fuzzy dar reply-ul a apărut trunchiat şi incomplet. Am schimbat tema şi abia acum am putut să citesc şi continuarea. Eu, neintenţionat, am răspuns la altceva.

Leave a Reply

