Everything Must Go

 

6 thoughts on “Everything Must Go

  1. Ce chestie, ieri m-am uitat la ‘Short Cuts’ (Altman) si acum il vad pe Carver aici. Trickster, habar n-ai ce bucuroasa sint ca ne-ai facut cunostinta 🙂

    • Yep. Short Cuts e foarte tare şi atât de 90s. Funny, poignant and heartbreaking, disturbing, but still hopeful in a twisted and human way. One of my favorite, too. (Păi, atunci trebuie să-mi găseşti şi mie o Julianne Moore sau o Madeleine Stowe, deşi personajele din film nu erau aşa agreabile – mai bine o ‘family friendly’ ca Lily Tomlin, cum avea Tom Waits). Btw, have you ever seen a more dummy man than mr. policeman officer, Tim Robbins? 🙂

  2. Hahaha, Mr. Policeman was quite determined and put faith in his lies 🙂 If I were the wife, I’d laugh too. Ai citit ‘Elephant’? Eu da, de curind. Cred ca ti-ar placea. Mai ales ‘Blackbird Pie’ (e favorita mea). Cit despre ‘Short Cuts’, I’ll go for the more classic Andie Macdowell (too classic?). P.S. Cind imi prezinti urmatorul autor ‘love at first read’? I stick so much to what I love, I forget (or don’t find the time) to discover.

    • And he is enough, a good daddy, to raise the kids :). N-am citit Elephant, dar trebuie să fie mişto dacă ţi-a plăcut. Să ştii că n-am mai citit nimic nou în ultima perioadă, mai degrabă am recitit. John Gardner mi-a plăcut mult mult, o singură carte am (re)citit de la el, Lumină în octombrie, ediţie clasică de la Univers . As for classic, Brontean speaking, and Kate Bush testimony, I’m longing for passion, classic or not 🙂

  3. Inca ceva: te-am vazut pe Mubi. Misto, ar trebui sa ma bag si eu. Deocamdata sint pe Criticker si (for books) Shelfari. You are more than welcome to join (ne mai dam cu parerea). 🙂 Si, ca tot am inceput, you might like Kajii Motojiro. A Japanese, gloomier version of Carver.

    • Ar fi mişto dacă ţi-ai face cont. Eu am cont de vreo 2 ani, dar în ultimele luni am început să-l folosesc mai des. Şi îmi folosesc imaginaţia şi intuiţia, mai mult sau mai puţin bine. De regulă, în bine. Nu ştiu Criticker şi nici Shelfari – dar mă gândeam la un moment dat la ceva pentru cărţi, şi găsisem Good Reads, care pare foarte ok. Numai că lucrurile legate de ratinguri, noua lume, socializarea Digital Era şi 2000s, de la facebook încoace, mă cam deprimă uneori. Kajii Motojiro? Nu-l ştiu, dar din recomandarea ta pare să fie foarte interesant. O să arunc o privire pe net şi poate că o să găsesc ceva de la el într-o bibliotecă virtuală.

Leave a Reply

