copila taciturnă

Era amurg la Casa de Tăciuni
Cu spectre coliere şi urşi bruni
Crucificatul a servit un griş
Iar noi am mai cerut un bis
De aripă l-am tras pe Fiul Apucat
Pe cotoronţul flagelat
Vânăt şi împăiat
Ne-a tot mustrat
Orologiul Mecanic

I-am pus coroană stup de albine
Tâlhar i-a fost un urs mai brun
Drept crucifix un şarpe furios sub epiderme
Iar pielea înveşmântă giulgiu
Stigmatele Fecioarei de Fier

De ieri a apărut o servantă din vecini
Ce nu ne mai serveşte defel griş
Au alungat-o cu o lopată
Doarme afară
Sub prundiş
Nume de fată
Pe mormânt
E Rigor Mortis
Berenice

Târâş
Grăpiş
M-am strecurat furiş
La fata îngropată sub prundiş
Ce nu ne mai serveşte niciodată griş

Archebuze reci
Vinete moarte
Globuri mărgele
Braţele albe
Încredinţate morţii într-un beci
Hidre spumate
Şi viperine regi
Te vor valsa de vie nopţi întregi
Pişcându-te cu ciudă
Mascara mea

Groparii m-au înapoiat sever acasă
Şi-atunci am început să plâng
Căci peruzeaua din prundiş e deochioasă
Iar râsul paznicilor cerberi
Crunt

Şi m-au întors în sanatoriul de tăciuni
Purtam un rochiu-giulgiu ponosit
Landă grădină ceremonie şoptită
Un pandantiv magie neagră

Se caţără pe umeri lighioane
Flori mici
Grele şi parfumate
Pe trupul biciuit
Jerbe hecate
Linţoliu mirt

Sucubi felinele
Sodoma şi Gomora
Mi-au tăbărât viclene-n poale
Încolăcindu-şi lenevite fructele moale
Şi-au reflectat îngemănate
Pe ochiul meu cuminte
Insule Lesbos globuri vrăjite
Blănuri păroase aţipite
Torsul oglinzilor carnale

Lapte de dinte
Licoare vrăjită
Ochi oseminte
Doar fata îngropată sub prundiş
Suplicii dulci să îmi întindă
Amante de sertar vrăjite
Sucubi feline dezvelite
Mosc şi otrăvuri felurite
Din inimi viermuite

Doar urşii din saloane au orlat de trei ori citind din Maupassant
Odată cu A Doua Venire
Nu am venit să fiu crucificată
Sunt Fiica Apucată
Vlăstara Stigmată
Copilul Fecioarei de Fier

În Casa de Tăciuni
Spintecătorii şi-au primit pedeapsă
Peruzeaua fetei din prundiş
Stup de miere
Ochi gheare mieroase măruntaie
Zvâcneşte sânge cald
Din corpuri plastiline

Cristul care şerpuieşte în mine este o fiară împăiată
Cusut cu aţă albă de păpuşile mele pereche

Sodoma
Gomora

Camera se învârte în jurul meu ca un păianjen cu cruce în spate
Sunt locatarul himenic
Ultimul vlăstar al Casei de Tăciuni
La Bouche d’Enfer
Copacul Vieţii
Copila taciturnă
Anticristul

Posted in Uncategorized

Leave a Reply

